-
Optimaliseer je commerciële processen
Microsoft Dynamics CRM helpt je bij het effectief managen van je marketing-, verkoop- en klantenserviceprocessen. Van campagne, via opportunity en lead naar nieuwe en terugkerende klant, de hele flow wordt volledig ondersteund.
In Dynamics CRM zet je marketingcampagnes op, beheer je je marketingmiddelen per kanaal en analyseer je resultaten. Elke relatie wordt gevolgd en gekoppeld aan de in- en externe informatie die over hem beschikbaar is. Je ziet zelfs wat hij over je communiceert op de sociale media!
Met Dynamics CRM ken je je klant optimaal en kun je geïnformeerd bouwen aan een duurzame, winstgevende relatie.
-
Veel out-of-the-box functionaliteit vanuit de cloud
-
Marketing
-
Verkoop en klantenservice
-
Sociale betrokkenheid
-
-
De kracht van samenwerking
Met Microsoft Dynamics CRM is samenwerking heel eenvoudig. Intern en extern.
Medewerkers of partners met verschillende expertise kunnen tegelijkertijd werken aan een offerte, iedereen met autorisatie heeft altijd en overal toegang tot elk relatiedetail en specialistische kennis kan toegankelijk worden opgeslagen in de kennisdatabank.
Deze krachtige samenwerking resulteert in de meest optimale klantbeleving.
-
Geïntegreerd, flexibel, uitbreidbaar
Microsoft Dynamics CRM integreert fantastisch met Microsoft Dynamics NAV, Power BI en Office 365.
Daarnaast is Dynamics CRM heel flexibel. Je kunt als gebruiker makkelijk zelf datavelden toevoegen, schermen aanpassen en werkstromen definiëren.
En er is een groot aantal functionele uitbreidingen op de markt die heel eenvoudig aan Dynamics CRM zijn toe te voegen. Bijvoorbeeld op het gebied van direct marketing, project management en document management.
-
Inclusief de kracht van …
-
Dynamics CRM in vijf filmpjes
-
Marketing
-
Opportunities
-
Leads
-
Klantenservice
-
Sociale betrokkenheid